Thursday, March 29

bertuah kita di bumi ini

aku merasa sangat bertuah hari ini kerana:-

  1. dapat tidur yang cukup - siap mimpi dapat surprise wedding dari ayah..macam mustahil je nak dapat impian yang satu nih..





  2. dapat makan yang terlebih cukup - lunch di KLG sangat best! sape kata KLG tak sedap?





  3. ada cukup duit untuk shopping di KAMDAR, memang berbaloi! - aku telah membeli satu boxer dan satu t-shirt yang sangat cute!





  4. mempunyai seorang teman lelaki yang sangat memahami - aku telah merungut betapa ketidak best nya hari ini bagi diriku, dan dia sanggup balik awal dari kerja untuk luangkan masa dengan aku..thanx bee!





  5. mempunyai seorang kawan yang membuatkan hari-hari di tempat keje amat bermakna - credit for u lia!





  6. mempunyai kerja yang senang dari orang lain - biar pun sekarang ni aku tgh pening nak fikir macam mana nak buat kerja yang satu nih..




*teringin sangat nak makan jajan yang suka banget nih..tersangat-sangat perlukannya di saat ini! - frust sebab mimpi semalam hanyalah mimpi...

4 comments:

dedalie said...

hehehe..

awww.... *blushing.

semalam masa mandi laut, aku benti jap makan klg lg.

hahaha..mkn tak hengat!!

Intan and The Boys said...

tu la..ayam,ayam,ayam...

asek ayam je....

Intan and The Boys said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

klg tu cam kfc ker?? pic mcm ada ayam...segala mcm ayam la ada kat klg tu...

seronok nya kalu org disekeliling kita selalu bersama kita bila senang dan susah...semua keja akan terasa mudah untuk lakukan..