Tuesday, March 27

kan ke best kalo dapat membunuh hari ni...




huh...ntah nape arini rasa macam nak bunuh orang. dapat ke bunuh? best ke?






tapi korang jangan risau, aku tak la senekad dan segila tu untuk bunuh orang..bunuh nyamuk & lalat bleh la..






ntah apsal rasa sangat2 tak best arini. punyai perasaan yang amat sebu dan kosong. korang penah rasa tak? bila ada perasaan macam ni, korang nak buat apa pun tak leh, biar pun korang ada bertimbun-timbun keje yang nak kena antar by end of this week. payah kan?






aku sangat-sangat perlukan bantuan tatkala ini......TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*sesungguhnya aku tidak pandai berenang...

3 comments:

dedalie said...

cheer up babe! i know it's easy to say but...

think of little things that can make you smile.

what's life without complication. kita ini hidup untuk diuji kan.

ecewah pandai je aku. padahal sendiri pun temgah tension dgn seribu satu masalah.

jom kita gi kamdar gelak2kan seluar besar.hahahaha

Intan and The Boys said...

heee...lawak la suar besar tuh.

aku skang ni rasa ape ntah..

terjun je la dari tingkat 2 nih..dah dapat luka2, bleh dapat mc..kan?

heee...bestnye kalo dapat mc...

Anonymous said...

terkezut badak mula2 baca entry ni... maybe coz waktu ptg kot..mata berpinar2 ingatkan 'senekad' tu 'senaked' plak...hahaha

penat gak rasa lemau semacam je kadang2... biasa la hidup mcm tu kot.. banyak kan bersabar je la.. walla!!!!