Monday, June 25

di tag oleh diya!

semasa berumur setahun ++. ini adalah pakaian rasmi ketika berjalan2 ketika itu.


semasa berumur 3 tahun, di zoo negara.


haa...aku "terpaksa" buat sume ni sebab diya la! dia yang suruh.. oleh kerana aku ni bersifat ingin tahu, aku nak la jugak kan tgk kengkawan aku yang lain semasa mereka kecil2 dulu. aku nak tag:

1) cik kema
2) cik bawang
3) peeja
4) dalie
5) azim2u
6) ad3ck
7) semua la yang kat dalam list R&R aku tuh..

hehh...aku nak tgk jugak camne korang dolu2 kala..okeh?

21 comments:

Ceera said...

Wah comelnya, pandai posing lagi ye...

Yours Truly ... XOXO said...

adoi gambo mase bayi dulu ade la..sebijik cam anak k*ling..theheheh * malu *

Intan and The Boys said...

ceera- heheh..heheh..tenkiu..

xoxo- heee..takpela..letak la..mesti comey kan?

flush said...

aku dah letakk..
bagus idea ko niii..
kita tgk gmbr lia masa kecik plak..

Unknown said...

hehe. kiut miut nyer dierrrr...
nanti kema balik kema pi slongkar album yerk! kalu ader.. buleh la kita menampalkan gambar kita plak ;)

aria ayumi said...

kui3... baguih.. baguih akk diya ni ye... hehe

gambo fes - akk pakai suar kecik...
gambo seken - akk pakai skirt...

konklusi - akk mmg kiyut! :D

Intan and The Boys said...

flush- ha..camni aa bagus..mendengar kata..teheeee..

cik kema comey- letak banyak2 ek! ;)

diya- akak suka paia suar kecik..sampai skang pon..takleh tinggal! (buat malu kaum jek)..huuu...

RATNA RAHIM said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..mane nak carikkk gambo zaman doluuuu doluuuuuuuuuu~!!!!!(ekcelli malu..dlu2 seksi sangat...)

RATNA RAHIM said...

anyway....lupe plak..comey la kurekure ni...

Peej said...

my scanner x bole gune sbb x compatible ngan windows vista..but if my pc yg pakai xp dah ok..i akan buat tag nih ok..

why kanak2 yg lahir in the 80's dressing sama yea???i have 1 yg pkai sama mcm tuhh..gile x vogue kan??

Intan and The Boys said...

cik bwg- tak kira! letak jugak!!! k?
*tenkiu..tenkiu..(malu la...)

peeja- hahaha...tu la kan? ala, dulu2 mana la ada banyak pilihan macam skang.

13may said...

chewah:D

Yours Truly ... XOXO said...

eheheh kesian kan kite dulu...di pakaikan spender je bawak gi jalan...bebudak skang..baby pun ade overall! ;P

Intan and The Boys said...

13may- chechewah!!! :D

xoxo- ha'ah kan..tapi rasanye itu la pakaian rasmi kanak2 zaman tu. dahla dulu2 jenama pakaian pon terhad..skang nih guess pon dah ada brand untuk babies..sangat2 la vogue kan? kan?

dedalie said...

ala tomei nya..

aku tak bwk gambor lg la..hehe.

Mak Su said...

ala ala ala, model zaman dulu... tomeinyer....

Intan and The Boys said...

dalie- hek..hek..time kasih..takpe..len kali leh letak gambor yek!

maksu- haa..model dolu2..seksi kan?

aria ayumi said...

muehehe.. sbnrnya suke tak suke ke... kene pakai suar kecik gak kan... hihi :p

DiaHarris said...

masa saya kecik dulu saya seorang yang botak lar.. malu ok nak tunjuk!!

me3n said...

seksi ar ko hehe. err ku kene carik dulu gambo dulu2. tah kat mane tah hehe.

Anonymous said...

comeiinya dia masa kecik...skang ni lagi la comeinyaa!!!...
holla hulla!!!