Thursday, June 28

~oo~

nape title di atas macam tu? korang tafsirkan saja sendirik yek..aku saja jek buat cenggitu...heee...

semalam aku mimpikan 2 bestfren aku ketika skolah (sampai skang still my bestfren!). tersedar je dari mimpi, terus aku hantar sms pada budak berdua tu, nyatakan yang aku sangat2 merindui mereka. ada la dalam setahun tak bersua muka. last jumpa masa sorang antara mereka berkahwin.

di atas adalah entri yang tak penting.

tadik pergi pasaraya Ceria bersama dalie. berjalan2, meronda2 pasaraya tu sampai tak tau nak beli apa. tgh berjalan2, aku ternampak satu baju tidur yang agak cantik. aku acukan pada badan, dalie pon dok memuji2..dah abis sesi memuji dan menolak pujian (keh..keh..), tiba2 dalie perasan, ada signboard 'maternity ' kat situ. hahaha!!! boleh tak??

  • malam ni nak makan chicken chop kfc. cik kema, bleh dapat discount tak untuk set menu ni?
  • kaki ku sangat keletihan gara2 terlebih jog kat padang astaka..(ekceli takla jog sangat, cuma berjalan dengan laju dan jog anak je).
  • sangat teringin pergi ke korea bersama cik kema untuk berjumpa dengan cik bawang. sangat cemburu pabila mata ini terpandang segala macam mak nenek menu dan makanan di korea nun..
  • dalie, esok ada date ke? kalau takde, kite ngedate berdua ye?
ok korang..nak pi sambung wat keje sket nih. nanti bila2, hanya bila aku dipaksa untuk update blog lagi, aku akan buat entri baru pulak. daaaa!

15 comments:

DiaHarris said...

i pon blom mkn lg kfc chic chop tu. maybe this weekend nak makan kot.. if nak jumper cik bawang, i pon nak ikot...

Unknown said...

hai cik puteri ;)

no discount voucher utk chic chop tu. tp meh la turun kl. nanti kema belanja mamam. hehe ;)

a'ah! best kan kalu kita dapat gi korea jumpa cik bawang. jom kompol duit nak? jom la jom la ;)

aria ayumi said...

ngeee akk kalo nak pegi korea.. ajak diya tau.. diya nak jumpa buah hati pengarang jantung kat sane.. hihi :p

Yours Truly ... XOXO said...

ahahha okeh la tu...practice pakai baju maternity... ;P

dedalie said...

kekure,
kenapa????????kenapa????kenapa kita selalu dikaitkan dgn baju mengandung? hahahahah

esok aku lepak umah je. tgk betty. itu hari miss. hehe

apa plan?

Ceera said...

malam tadi saya mimpi orang jahat... tak suka... adakah orang jahat itu merindui saya, ooo ooo...

Intan and The Boys said...

dia,
malam tadik tak dapat nak makan chic chop. mostly the votes goes to pizza hut..huuu..

nak pi korea gak? hee..macam best je ramai2 nak gi skalik nih..

cik kema,
ala..ala..x ada ke? nak sangat gi korea!!!!! uwaaaa!!!!!

diya,
ok..we will..(masih tak pasti nak gi ke tak). nih kalau cik bwg tau ni, suka la tu!

xoxo,
dulu dalie dah penah kena skali, pastu kite plak kena..heee...

dalie,
yennadei!!!!! jom beronggeng!!!

ceera,
mesti dia sebut2 nama awak..sebab tu mimpi kot!

Anonymous said...

Baju2 kat ceria tu mmg banyak meterity clothes..hehe so berhati2 bila berceria yer

dedalie said...

tajuk ko macam breast.

Intan and The Boys said...

aarin,
dok kat manjung gak ke?

dalie,
ha'ah ek..baru aku perasan...huuuu...

flush said...

tajuk dia mcm bra la.. x pun mcm spek.. hehe

weekend ni nak tgk transformers kat arasu (biar benarrrr).. hehehe..

RATNA RAHIM said...

hohhhh..nak g makan kfc tak ajakkk~!!!!!

meh laa kurekure..meh la cik kema..meh la dia...mehhh laa sneh...kite ronggeng2 dekat korea

TedungS said...

kfc dah ada ciken chop? sure best tuh.. kalau kau pg korea nanti kirim kimchi ek, tp bukan sedap pun ;p

Intan and The Boys said...

flush,
tu la..aku tak perasan pon sebelom nih..hishh..

tgk transformers kat arasu? biar benar!!!

cik bwg,
pssstt..tahun nih cam xleh jek..tu la..masalah la cik bwg..

tedungs,
ala..chicken chop tu bermusim je..

Anonymous said...

chicken kfc besttt siott!! sapa yg lom cuba..makan la...

ermmm bagus brisk walking tu..jgn paksa diri nak jog kalu x larat..

ermmm kalu jadi g korea tu..jgn lupa kim salam kat pelakon pompuan citer full house tu...cun nyerrrr...(walaupun x minat citer korea tp oleh kerana ke'cun'nanye tu..tgk gak...