Thursday, June 7

fight!


penah gaduh dengan boyfren/girlfren/isteri/suami/anak/mak/abah dll? semalam aku dah alami kejadian ini bersama kekasih HATIKU itu..ntah..start hanya remeh saja, tapi boleh berlarutan sampai ungkit-mengungkit..penat TAU!

selalunya, lepas je gaduh, aku mesti nangis2..ala2 macam cite hindustan. tapi semalam, aku langsung buat tak hirau je kat dia, boleh suruh dia balek umah camtu je. teruk kan aku ni?

so folks, toksah la kawan ngan aku ni..sesungguhnya aku ni memang sangat teruk.
kat mana ye nak dapatkan love potion atau minyak senyonyong? sekurang-kurangnya aku nak bagi kat alang supaya dia boleh calit kat aku bila aku start nak cari gaduh..taklah asik nak bermasam muka je. boleh tolong aku tak kawan-kawan?

17 comments:

Unknown said...

herm... saper suruh gaduh ni? jgn gaduh2... lenkali kalu tak puas hati kat dia... bagitau kema. biar kema pi katok dia! haha

kalu dia salah.. biar dia yang pujuk. tp kalau kita salah... biar dia pujuk jugak. hehe.

apapun... tak mau gaduh2 la yer...

Intan and The Boys said...

cik kema,
setan kot yang suruh gaduh..hahaha! tu le pasal..bila dah gaduh ni, mood nak keje pon kureng.

saya pon berpendapat sama, siapa pon yang salah, dia gak yang kena mintak maaf..(ini dinamakan ego seorang perempuan..ingat lelaki je ada ego?)

ok cik kema..lepas ni kami akan kurangkan bergaduh..ok?

Anonymous said...

salam..hee...nak menyebok gak..gado ke gado2..uish sedapnye gado2 tuh...huhuhu...alahai cik kure2... besala tu gado...nanti dah tua ade le kenangan mase bercinte...ade modal nak cite kat cucu...yg atuk dan nenek dia neh...perangai cam bebudak...suke gado...ngee....mesti waktu tu rase cam tak relevan jek nak gado kan..? hee...peace...

RATNA RAHIM said...

kalo die buli kurekure..cik bawang join cik kema katok die...hehehe kalo kurekure buli die..cik bawang cabut cengkerang tuh pi wat pameran kat muzium hantu...nak? nak?

apepon..jgn la masam2 muke...hepi balik! hepi balik!..doakan kurekure ngn mr. alang cepat2 baik..

Peej said...

biasa la gaduh2 tuh...
kalau bahagia je..mcm pelik la pulakkkan..
n selalu mmg mcm tuh..mula2 gaduh nangis sampai kuar hingus hijau..
lama2..dah immune...xde perasaan..heheh..

xyah minyak senyoyong...
suruh alang sumbat cacing banyak2..mcm puterikurekure yg diadopt tuh..
mesti die seronot..

p/s: seronok layan kure2 tuh terjun naik batu..la la la..

Titicaca said...

hoh! takmo kawan dah dgn kurekure...hahahha..ala..kalo tak nak gaduh, ko calit je minyak lepas goreng ikan..hahaha...

Intan and The Boys said...

putrihanan,
salam.. hee..memang slalu macam ni pon. tapi memang slalunya kalu gaduh, akan cepat2 solvekan masalah..tapi semalam gaduh tak sempat nak solvekan, kite dah halau dia balek umah..huuuu...merana gak la nak tido malam tu..tapi nanti benda2 camni boleh buat pengajaran gak untuk anank cucu kan?

cik bawang,
cik bawang boleh cabut cengkerang kite..kite punya salah pon. huuu...suka carik gaduh pon sebenarnya..tapi semalam dah settle..alhamdulillah...:)

Intan and The Boys said...

peeja,
teheee..sumbat cacing? yeek!!! tak sedapnya! hhahahaha! akak slalu gak nangis sampai kuar hingus..kengkadang airmata tak kuar lagik, hingus dah kuar dulu..yucks!

comel kan kurekure tu? siap berenang2 ke tepian lagik..heee...


titicaca,
calit minyak goreng ikan tak besh la..minyak goreng udang sodap jugak! lalalalala......

Intan and The Boys said...

guys...
terima kasih ambil berat ye!!! aku tau korang memang sayang banget kat aku..kan?kan?kan? teheeeee....(perasan lebih ni..)

Anonymous said...

biasa lah tu, asamgaram bercinta.cuma kena ada tolak ansur je. ceh macam pandai cakap je aku ni. wal hal aku sendiri dah cerai rujuk cerai putus 7 kali. ha aha ha. apa2 pun nanti dah sejuk sikit tu ok lah tu.gigi n lidah lagi tergigit. ini kan kita sesama manusia. kita tidak perlu menambah bintang, bulan n lain2 kat dunia ni. apa yang kita perlu buat hanyalah mengeratkan kasih sayang sesama sendiri. tiada sesiapa pun yang sudah kenal sesama sendiri pada mulanya.wah baynk comen ni

Intan and The Boys said...

silenthunter,
hmm..thanx for the advice..tapi tu la..aku ni memang susah orang nak handle sebenarnya..banyak songeh. nasib baik la dapat alang yang banyak bersabar ngan perangai ku ini..kalo orang lain, lama dah blah!

salam perkenalan..

13may said...

oh! senang ajer nak setel problem nih....

carik ajer bf baru:))

flush said...

nak kena alang ni..
siap dia nanti.. tau le aku hajar dia.. kalo dia buli ko lg kan.. ko nyorok je dlm cengkerang tu.. mesti dia mati kutu..

Intan and The Boys said...

hahaha..flush nih..kang aku takut dua2 melayang ilang tah kemana..
dia tak buli aku, tapi aku je yang suka seksa diri..huahuahua...

me3n said...

kumbang bukan seekor haha.

Intan and The Boys said...

kumbang ku hanyalah seekor itu saja...

jangan marah!

Anonymous said...

org pompuan ni emo la.. ala it's good ada gaduh2 masa bercinta camni.. sbb dengan gaduh ni la akan eratkan lagi hubungan korang..tp jgn sapa melarat dah la...nape org lelaki je eh kena slalu mntk maaf bila ada perselisihan?? erm...innniii tak adilll (hahahah mcm citer p ramlee la plak)..kekekek...