Thursday, June 14

tagging!

hmm..ni bukan tag kat blog tau. pagi ni aku ngan rakan2 keje yang lain dapat satu tugasan..mengetag setiap item kat ofis ni. yang kelakarnya, kitorang dapat sorang satu list barang2, then kitorang kena recognize setiap barang2 tu dan letak tag pada barang tersebut. aku mula2 dapat keje ni dah macam2 terfikir..."dah xdek orang lain ke nak wat keje ni?", "nape kena wat?", "macam b*d*h jekk"...boleh tak?

tapi kan, lepas je abis sesi taklimat (yang hanyalah dipenuhi sesi makan2), kitorang pon mencarilah setiap item tu untuk di tag. rasa macam buat treasure hunt tau! Tapi lagi mencabar la sebabnya item2 dalam list dah bercampur aduk, tak tersusun, pening gak la nak fikir kat mana nak letak tag tu. buat masa ni, baru 25% je aku buat. masa yang ada sampai petang ni jek. den dah poning dah ni haa..oleh kerana dah pening, aku pon blog hopping and buat satu entri nih.

rasa sangat bertuah sangat ada korang2 yang sangat prihatin kat aku. terima kasih ye kawan2! bile la dapat jumpe korang, kan?

21 comments:

Unknown said...

uit uit... sempat gak dia blogging. syoh syoh... pi buat tag mengetag tuh.

hehe ;)

Intan and The Boys said...

aduih!!! penatnye wat tag-mengetag nih..

ambik nafas jap.

RATNA RAHIM said...

yiiihaaaa...dah ade lagooooo~ bes lagu ni..fes time dengar...

hahaha siannye..go go kurekure~~tapi bak kate cik kema..uit uit... sempat gak dia blogging. syoh syoh... pi buat tag mengetag tuh.

abes mengetag kang g lah makan abc wat ilang dahage

Anonymous said...

ala... nape cik bawang cakap pasal abc... moleleh den! nak cari abc la lepas neehhhh

aria ayumi said...

insya Allah... ade jodoh ketemu jugak kite nnt... :D

huhu akk pening... adehhh diya lagik terasa pening... kurang paham sket dgn 'treasure hunt' menge-tagged item... *maklumlah xpenah keje kat opis... uhuk*

me3n said...

err, jgn ko ngetag kami soh wat keje ko tuh dah. ;p. jk.

Peej said...

bile kite dapat berjumpe??
bile kurekure tuh dah confirm ngan berite gumbira tuh la..bak kate org doludolu..makan nasik minyak..la la la..

Intan and The Boys said...

cik bawang,
best kan lagu tuh? kite suke sangat!

keje mengetag ni kena sambung ari ni plak..penat la wei!

cik kema,
jom abc jom!

diya,
hmm..takpe, nanti kalu dah keje nanti, mesti diya pelik rupa2nya ada banyak benda renyah dalam ofis yang kite kena tau..hehehh..

ad3ck,
heh..kalu nak ngetag korang jugak? ha..ad3ck, aku dah tag ko! hahaha!!

peeja,
brite gembira yang itu macam lambat lagik..financial tak mengizinkan la..tunggu perak gov bagi subsidi kot..(macamlah ada kan) heheh..

flush said...

aku dah 70% la..
aku lg power dr ko..

Intan and The Boys said...

flush- hahaha! yela..yela..aku tau ko lagi terel dari aku. ntah bile nak start tah..cik z tu asek sebok jek. aku nak wat sorg2, malas!

Sunan_Jati said...

weh.. dah abis blum???
ehehhehehe!
lps abis buat tag kat opis aku plak? bleh???!

Intan and The Boys said...

ada lagik 25% lagik tak siap..lantaklah! dah malas dah nih..huuu...

mehla aku wat tagging kat ofis ko..mesti lagik mencabar..tapi nasib la kan kalu aku dapat siapkan 5% jek..kuakuakua..

Anonymous said...

salam....nak jumpe dia gak...bile yek....erm...????

TedungS said...

sempat lagi tu :)

Intan and The Boys said...

putrihanan,
ada jodoh, kite ketemu jua.. :)

tedungs,
hee..biasala tu..kalu dah malas tu, malas gaks!

aria ayumi said...

huhu tu ah... ase xsabo lak nak keje... hehe *gaya mcm dh bowink stadi sbb asek stado jerk :p*

Titicaca said...

err..aku nak tag ko..untuk meng'untag' keje ko tu..buleh? err..paham ke?

Intan and The Boys said...

diya,
haa..skang nih memang rasa nak keje sesangat, nanti dah keje, rase nak skolah balek..just enjoy yourself je skang ni..ok!

titicaca,
hmm..paham, paham..tapi kalu aku untag, nanti kena buang keje plak kang..huuu...

13may said...

smart-TAG ada jual tak???

Intan and The Boys said...

13 May,
weh..smart-tag tu skang ni ada diskaun tau..rm50 je kan?

Anonymous said...

erm... masa ni mesti dah abis mengetag item2 tu seme eh...rasa lega x bila dah setel keje tu? heheh

jumpa dlm tenet je la....jauh nunnnnn...