Friday, June 22

hati ini..

aku saket hati bila...

1) orang lambat
2) kena marah atas kesalahan orang lain
3) gaduh ngan orang lain- esp. alang
4) orang ambil kesempatan atas diriku yang comey ini
5) orang berpura2 baik (ni kes belakang cakap lain..huh..)

aku susah hati bila...

1) kesempitan kewangan
2) orang tak sukakan aku (ye..aku jenis orang yang pentingkan pendapat orang lain..keji kan?)
3) ibu, ayah atau alang merajuk
4) tengok orang susah..(rasa macam nak tolong sume orang..kalau la aku ni jutawan..)
5) lamaaaaaa sangat tak jumpa alang

aku senang hati bila...

1) ada duit banyak (ye..saya sangat sukakan duit!)
2) ramai orang sayang aku
3) bersama alang
4) dapat bersama my bestest friend!
5) pergi vacation ngan family!

aku puas hati bila...

1) selesaikan kerja ofis
2) dapat selesaikan satu movie kat tv (latey ni susah nak tgk movie)
3) dapat masak2..(sape nak rasa masakan saya? meh..meh..datang umah)
4) basuh toilet hingga bersinar dan berkilau (aku buat keje nih bila dan hanya ketika aku sedang marah sahaja..harap maklum)
5) dapat makan masakan ibu!!!

apakah motif entri ini sebenarnya? TIADA MOTIF! hee...saja je suka2 wat entri nih. nanti kalau aku tak hapdet, korang bising plak kan? heee..aku tau korang sayang aku..sayang korang jugak! *muaaaahhhhhh!*

apa kata aku tag korang sume yang membaca entri ni? buatla yek..saaaaayang korang!

15 comments:

Anonymous said...

uhukk...uhukk...tumpang batuk jap...=P

Unknown said...

puteri! nak kena buat ke? wajib ker? malu la aiiii... auw auw!

Yours Truly ... XOXO said...

saye suke saye suke..! thehe sebab saye pun tgh tak ade keje...tapi jawapannye same je...so saya tak payah buat la..saya suruh mereka2 refer kat sini aje...ehehhe ;P

TedungS said...

hehe. motif ada tu, nak mengenakan org khekhe

Peej said...

saya sayang kak intan...uhuk uhuk *tgh emo..tuh yg rase sayang semua org..except the haters la kan*

me3n said...

kecik hati aku hehe.

aria ayumi said...

erk, maknanya diya kene jwb ke soklan2 kat ats tu kak... huhu rsnya diya akan jwb.. if n only if akk tunjuk gambo ms kecik... kui3 :p

tapi kan utk sume soklan tu diya cuma ade satu jwapan je setiap satu... huhu :D

13may said...

berhati hati di jalan raya...

sekian tima kasih:D

Intan and The Boys said...

putrihanan- makanla ubat batuk cap ibu dan anak..yek!

cik kema- ala..ala..buatla..buatla ek! (hehehe..takpe..saje je suka2 tag korang..kalau rasa nak buat, buat la..tak buat pon takpe)

xoxo- ohh..ohh..kita punya hati yang sama..ohh..ohh..

tedungs- meh aku kenakan ko...ko telah di tag!

Intan and The Boys said...

peej- saya sayang kamu juga..*emo lebih..heee*

ad3ck- meh aku besorkan hati ko..*encem la mr. ad3ck ari nih..*

diya- akak dah bawak gambor, scanner plak tak jumpe..camne? next entri akak buat ek!

13may- time kasih banyak2. aku tau ko sayang aku..*huk..huk..*

Mak Su said...

mak su pun rasa nak komen tanpa motif ler... aaaa eeeerrrr aaaaaa (no komen ler).

aria ayumi said...

okies kak.. no prob.. huhu saje je nyakat tu... :p

flush said...

nanti aku ajak ko dtg umah aku..
pastu aku buat ko marah k..
mesti berkilat2 umah aku, ingatttt bukan toilet je tau..

Intan and The Boys said...

ishhh...ade plak cenggitu. hmm..boleh jek..tapi pastu aku nak ko readykan aku kfc satu barrel k?

Anonymous said...

alamak TIADA MOTIF la plak entri nih...TIADA KOMEN la...huhuhu..cedih nya..x leh nak komen..