Thursday, August 16

ku terpesona!

proton pesona terbaru sangat classy dan murah. bak kata mawi, saya terpesona!

aku tau ramai yang baru beli kereta tempatan yang lain menggigit jari dan kuku-kuku tangan serta kaki kerana menyesal tak tunggu kehadiran pesona ini.

selamat hari jadi buat diriku yang baru menginjak usia 26 tahun. takda apa yang special sangat. mungkin bahang bertunang telah overshadow birthday aku hari ni.

ibu dan ayah sangat beria2 bila nak nyambut family bakal besan mereka. ibu sebok beli bunga orkid baru, pasang kabinet dapur baru dan beli set kamar tidur baru. ayah pula sebok mengulit kolam ikan kesayangannya supaya batu2 di dalam kolam tu sentiasa putih berseri. harap2 segala persiapan berjalan dengan lancar.

persiapan aku? aku tak bersiap apa2 pon..cuma hadirkan diri pada hari kejadian, dah ok la kan? ngehngeh....

oh ya! aku dapat hadiah birthday pertama pada hari semalam. dapat hadiah dari bos yang aku tak berapa nak berkenan tu..beliau telah mengonfirmkan perkhidmatan aku dalam company nih. alhamdulillah... :)

FAT sangat sebok. nak pi toilet pon kena tahan2. tapi nasib baik bukan aku orang penting sangat masa FAT nih. cuma jadik tukang catit kejadian yang tidak diingini sahaja.

ok noks, mak sebok nih. u ols jaga diri ya!

mmmuuuuuuuuuaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!

19 comments:

dedalie said...



HAPPY BIRTHDAYYY NOKKKSSSS!!!!!
Semoga mencapai segala impian mu..



sudah semestinya aku org kedua yang wish ko kan. hehe..

lagi 2 hari.. :)

Unknown said...

Hepi besday puteriiiiiiii...

Hepi besday 2 u, hepi besday 2 u, hepi besday to puteriiii.... hepi besday 2 uuuuu....

May all wish come true ;)

Tahniah on the confirmation tuh :)

me3n said...

oit. HAPPY BIRTHDAY. yang ke baper hehe.

Intan and The Boys said...

dalie,
time kasih...
hmm..ko datang umah aku awal2 tau! takla aku boring sorang2..

kema,
tenkiu. and tenkiu again...
:)

ad3ck,
kan dah bagitau tu..baca elok2 naa...

Mak Su said...

hepi besday ya... menggarap hari2 yang bakal sibuk?

flush said...

hepi belated birthday.. tp smlm dah wish kan..

aku slh sorg org yg menyesal tu.. tp nak watcane.. benda dah lps..

selamat bertunang.. bertunang ni byk cabaran nye e.g. bergaduh..

13may said...

Hepi besday untuk puterikurekure...

ramai betoi besday dlm bulan 8 ni yea...hehhe

Peej said...

happy birthday...
n semoga berbahagia di hari pertunangan nanti k..

RATNA RAHIM said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY..sorry lambat plak wish...hehe nak adiah ke? meh sneh nk kasik adiah..mhahah cik bawang belanje karipap pusing satu..tapi kene datang sini laa...hehehe

suke ke proton baru tuh? cik bawang suke bhgian belakang die je..depan tak suke ngt...tapi canteks sungguh canteks...

DiaHarris said...

happy belated besday & selamat bertunang...........
meh address meh?

Yours Truly ... XOXO said...

hepi belated besday leo gal...!
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.... ;P

Zetty said...

alamak ... tak perasan plak entry nieh .. happy belated ye .. sorry lambat wish .. and juga selamat menempuh alam pertunangan .. semoga segala2nya selamat ... amin.

Zetty said...

eh, happy belated besday .. baru betul phrase dia nieh .. ahaks ..

Intan and The Boys said...

maksu,
letih la maksu..thanx anyway! :)

flush,
thanx. ko nyesal ek? aku macam berkira2 gak ala2 berkenan kat kereta tuh, tapi kete yang ada skang pon baru pakai setahun setengah!

13may,
time kasih! :)

Intan and The Boys said...

peej,
t.e.r.i.m.a k.a.s.i.h!!! ;)

cik bawang,
karipap pusing? i suke laaa!!!!! ngehngeh...tunggu naa...nanti kite sampai sana...(dalam angan2 ku)

dia,
thanx! alamat? 189, taman astaka,32000 sitiawan, perak.

kahkahkah!!!

xoxo,
thanx! how's your little Qis doin'? tak sempat nak jenguk blog u..will be there sometime.. :)

yatie,
thanx ya! sorry tak sempat jengah blog u. nanti2 bila tak bz, i jengah ek! :) thanx!

Titicaca said...

bila bertunang? eppy besday...

Yours Truly ... XOXO said...

qis sgt excited sebab celebrate besday dier 2-3 kali... ehehehe hopefully ur birthday was a blast too!! ;P

Sunan_Jati said...

hehhe okla tuh...

:P

Intan and The Boys said...

titicaca,
hari sabtu haritu..thanx!

xoxo,
iye? birthday i telah di overshadowkan oleh majlis perunangan..huuu...

sunan,
:P