Friday, October 19

malas nak ke ofis....

sangat la malas dan kelesa sekalik nak ke ofis hari ni. ye la kan, dah syok bercuti2 sakan..sangat best dan penat percutianku kali ini. sekarang ni pon tengah menentang virus selsema yang melanda diri ini.


haaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh..................................



penat laaaa.......nak demam plak tuh..




kitorang bertolak balek kampong pada 11 oct. sampai semula kat stewan nih pada 16 oct. bayangkan selama 6 hari aku tidor atas tikar@toto@karpet. saket pinggang tau! adeh!



nanti2 aku post gambor plak ek. akak tak la vogue pon masa raya aritu..selekeh jek. sebab dah saket2 pinggang kan, plaknye asik jadik PDA diorang. semua barang2 dalam kereta tu aku kena ensure semua cukup. adik2 aku nih semua suka tinggal2 barang kat umah orang. penat dok remind je kat diorang nih..



okla korang, ni aku tgh penat lagik nih. esok2 aku sambung update k? nak pi blog hopping sat..hehehe............




9 comments:

nanonano said...

xbes kn? kn?
awat la x dibaginye cuti sbulan trus erk..
dah alang2(bukan mr.alang k!)raye sbulan..
ishk.. rindunyeee beguling2 lame tas katel..
hik hiks~ :p

shasha said...

wah wah wah..cik kurekure kita raya sakan ek...cepat le hapdet gambor...heheheh

me3n said...

hehe awat hang tak cuti smpi minggu depan terus? ;p. sehari je keje pastuh cuti wiken plak. ;p.

Intan and The Boys said...

nano,
skang ni gue begitu menghargai katil burukku itu...
hehehe..pantang ada masa je, mesti dok golek2 atas katil..hehehe..

shasha,
okeh...i will..tungguuuuuuuu..

ad3ck,
saje jek..hehehe..
keje jumaat, bos tak bagi keje. tu yang best tuh! ;P

peej said...

same la...sakit badan tido atas tilam yg super nipis..kalau ade tilam spring pun..lebih rase spring dpd tilamnyer..heheheheh..tuh yg penat rase x hilang2 je..

hajarss said...

welkam beck :D

faridmw said...

salam..
selamat kembali bekerja....

PelesitSelatan said...

keja jgn malas2..potong gaji kang

flush said...

bila nak suruh adik2 ko tido umah aku.. boleh la suruh diorg tinggal2 kan hp ke, pda ke, apa2 yg mahal la.. heheh