Monday, March 17

hari ke tiga bergelar seorang isteri.

ngeh ngeh ngeh..

apakah yang aku lakukan tika ini?

sebenarnya skarang ni mata pedih, otak blank, badan lenguh2 dan badan yang semakin gemok.



baru sebentar tadi aku, en alang serta ibu hantar last group sedare yang ada kat umah ke stesen bas. nenek, uncle hadi, firdaus dan atok balek ke singapura.

angkut barang sket ke rumah sewa, dan terus ke cyber cafe untuk check blog dan jengah2 blog kawan2.


tak dapat nak update banyak2, belum ada gambar. nanti bila gambar dari personal camera dah siap, aku upload kat sini ok? gambar dari pro cameraman maybe lambat lagi. kalau nak tgk gambar sket, (ala2 sneak preview gitu), sila ke blog azim dan ceera.




di kesempatan ini, aku ingin merakamkan sekalung penghargaan kepada rakan blogger yang hadir, ucapkan ucapan secara sms dan membuat penghatanran hadiah secara courier. mereka adalah,

dalie,
sanggup menemani aku ke majlis pernikahan.
menjadi 'inang' aku. segala apa yang aku perlukan waima segelas air pon dia ambilkan. thanks babe!
menjadi peneman aku tatkala aku dalam kerunsingan. ye, aku sedikit blur pada hari tersebut.
menjadi pembawa kotak tisu untuk aku.
jadi driver aku dan bawakkan bekas cincin.
pegangkan tangan aku tatkala aku berdebar menantikan saat en alang sedang akad nikah.
aku really sayang ko nyah!!!

ceera,
datang jugak awak ke majlis kawen kite k. kite rasa happy sangat dapat jumpa awak at last. hehehehe..... salam for ciput k? kite suka sangat hadiah yang awak beri kat kite. akan kite letak gambar cantek2 dalam frame gambar tu. thanks ya!

hajarss,
awak, sori awak dapat jumpa kite dalam keadaan yang tak sempurna masa tu. len kali kite leh jumpa lagi dan lepak2 k? oh, dan sori salah teka awak masa tu. sri wak, kite blur gile masa tu! maafkan kite ye.

nanonano,
awak sanggup courierkan kite hadiah kat kite ek. terima kasih banyak2 kat awak! kite dah guna hadiah awak masa malam pertama. ahaks! ;)

lindosh,
awak orang pertama sms kat kite rasanya. thanks ye. nanti2, kite jumpa len kali k?

shasha,
awak pon antara orang terawal wish kite tru sms. insyaAllah, bulan jun kite jumpa k?

kema,
kite harap sangat awak datang, tapi dah awak ada kesulitan sket, kite faham. takpe kema, ada rezeki lain, kite jumpa ya!

azim,
bro, thanx banyak2 sebab sanggup amek gambor kawen aku. aku really have fun amek gambar ngan ko dan waq and the gang. :)



terima kasih jugak pada korang yang wish selamat kat aku kat blog aku ni. doa kalian semoga diperkenankan Tuhan.


edit 6.32pm, 19 Mac 2008

kredit kepada aarin juga,
bersusah payah buatkan cross stitch (betol ke ejaan ni?) - ala, silang pangkah tuuu...untuk aku.
cantek sangat!
thanks ye awak!
ha..dah jumpa ni,len kali boleh la kite jumpa ek?
kite lepak2 kat kopitiam ke..ok?



esok kami berdua akan ke langkawi untuk honeymoon kami yang tak seberapa.
ada sesiapa nak join?
;)

17 comments:

hajarss said...

len kali kita jmpa lg ek. kalau turun kl gtau tau. nnt kita sms no kita kat awak. lgpun ari tu pon kita nak cepat. huhu.

psl salah teka tu x pe, kita pon jarang letak gmbr kita. hehehe


nnt upload gmbr bebnyak tau. aritu tgk awk dlm pijama je. hehehe

nanonano said...

hehe..xseberape lorr,,
tp ikhlas tuk pengantin,
adeshh.. gune mlm pertama,
mati la klu org salah anggap :p

CPI said...

salam awk...
ehehehe cmne da brgelar isteri? tahniah ye awk... moga bahagia hingga ke akhir hayat...

me3n said...

cik intan. tahniah dan selamat pengantin baru. sangat2 sorry tak dapat datang, abah ku masuk wad. ;c.

13may said...

:)
:)
:)

Ceera said...

sempat tau awak ni datang cc semata2 nak update...

so camne malam pertama, ewahhhhhhhh.. malu la, hahahaha

mesti muka awak berseri2kan.. =P

Mak Su said...

puterikurekure, tahniah bebanyak ya sebab dah bergelar isteri, layarilah kehidupan berumahtangga dengan bijaksana. maaf tak dapat datang masa majlis, kesulitan ler.

deadgorgeouszaza said...

along!!! huhu!!! nape kawen tak tunggu org... huhu!!! kate nak kawen same2..

TedungS said...

aik baru 3 hari dh lenguh2 satu badan ni heheh

wei, tahniah la, sowi tk dpt dtg atas alasan keje outstation ni

Unknown said...

selamat pengantin baru...

zie said...

selamat pengantin baru...he he..baru 3 hari dah lenguh-lenguh badan...hahaha....

Qaseh Bidadari said...

sayang oii...mano gambar ni?

peej said...

selamat pengantin baru kak intannn..

sorry x dpt dtg..kemiskinan tahap gaban la..

apakah hadiah yg diguna pada malam pertama ittew??sungguh suspence ye..

betul tuh..baru 3 hari dah lengguh2 badan..hiks..relax2 ye..slow n steady..nak pakai lama tuh..la la la~

aria ayumi said...

diya nak ikut akk pegi langkawi! *sambil angkat tgn tinggi2,hihi*

kak, nnt update gambar byk2 tau ;)

Zetty said...

ewahhhhh .. senyum sampai ke telinga nampak .. ehemm .. ehemm .. ehemm ... ahaks ...

apa2 pun selamat pengantin baru.. sorry ye tak dapat nak dtg or nak post hadiah .. jauh sesangat la dear .. cuma dpt nak doakan yg terbaik buat dirimu dalam melayari ikatan hidup berumahtangga nieh .. insyaallah:))

~ mizzAmy ~ said...

~ selamat pengantin baru.... betul kata kak yatie tuh, mesti senyum dah terlebih dr telinga dah tuh. :P ~

Unknown said...

wah hanimun ke langkawi sudahh yee.. pantas gitu hihihi