Tuesday, March 11

nak promote sket!

adik perempuanku dah ada blog sendirik!! congrats sis!

sila ke ---> farynn.blogspot.com




buat dalie, thanks banget buat satu post khas untuk aku. aku sayang ko sangat2 tau!

sebak siot!

huhuu...

untuk entri khas buat aku di blog dalie, sila ke-----> crookedlittlemind.blogspot.com





hari ni hari last aku update sebelom aku bercuti panjang start esok sampai 23hb Mac. ini bermakna aku hanya akan update pada 24 mac 2008 sahaja nanti. isk..isk..sedih la nak tinggal korang lama2.

doakan yang terbaik untuk majlis aku nanti ye. jumpa lagi!

16 comments:

Unknown said...

kembooo! dia nak cuti lama dah ye.. sonok nya nak kawennn.. semoga semuanya berjalan lancar k! slamat pengantin baruu.. advance nye wish neh.. ehehe

eh nanti kasi no tepon ye.. kot2 nanti nak kaco ke.. kasi kat email pon bleh.. kasi kat ym pon bleh.. id lindosh

flush said...

selamat kawin.. kahwin tu besttt ooo.. (selagi slh sorg tak buat perangai la)... haahhaha

weiiii skg musim hujan kan.. ada pro & con la.. con nye takut kenduri basah2 la.. yg bestnya.. pengantin bleh tido awall..hahahah

Intan and The Boys said...

kembor,
hehehe..kite dah bagi dah kat email awak. nanti2, kite bersms-an k?

flush,
kawen best ke? best ek?
huahuahua.....bestnyeeee......
ye, aku sangat gatal dah skang nih. hehehehhe.....

dedalie said...

noks,
aku pun sayang ko sgt2!! uwaaaa..
apahal kita ni nak sebak2 patutnya gumbira la nak kawin.. hahahah

aku doakan ko! mmuahhh!!

Intan and The Boys said...

dazzledalie,

aku sedih tau. ntah la. aku rasa lepas aku kawen ni waktu nak berkinja2 ngan ko dah takde. huhuhuu...

lagipon ko sangat baik ngan aku. nanti kalau ko takde keje kat sni lagi, aku tinggal sorang je. uwaaaaaa!!!!!!!!

Mak Su said...

princesstortoise, jaga diri baik2 ya... mcm sedihlah plaks nak nganto awak kat umah lelaki tu... huhuhuhu, sob sob. nanti hapdet yg besh2 ya

flush said...

wei lia nak berhenti ke...

who i am? said...

wahh...tahniah,,,

slmt menuju ke gerbang perkahwinan..

dan semoga perkahwinan mu kekal hingga hujung nyawa...

jgn lupe update cite lps2 majlis nnt yekk...

muahhssss!

Zetty said...

harap2 semuanya berjalan dengan lancar dan selamat ye .. insyaallah ... :))

IEKAN78 said...

Selamat menempuh alam baru!!!

me3n said...

semoge hang selamat dan majlis hang berjalan lancar. ;)

13may said...

selamat pengantin baru!

moga bahagia selalu :)

TedungS said...

selamat pengantin baru, sori tk dapat datang no.. aku sedang bertugas di luar daerah

saljuhumairah said...

selamat berkahwin..

aria ayumi said...

huhu. akk dh start cuti rupanya... moga sumenya berjalan lancar... akka dh muncul balik nnt, jgn lupa update byk2 gambar akk ngan en alang. hihi

Intan and The Boys said...

kalian,
aku skang ni masih lagi bercuti. akan update secepat mungkin tenang majlis perkahwinan ku. :)