Friday, March 7

syukur nikmat!

akhirnya ayah beralah juga dengan aku pasal jurugambar.
semalam aku pegi la jumpa jurugamar yang ayah sangat2 rekomenkan,
aku tengok, gambar dia ok2 je la. taklah hebat sangat. cuma dia boleh amek gambar ngan kadar centre yang tepat dan tiada bayang. tapi tiada seni fotografi langsung.

dan dia nak charge ayah aku RM1000.
berbanding ngan jurugambar yang aku beria nak ambil tu hanya RM800++. (tak ingat exact price)
heh!
(sambil tersengih berlagak!)


aku ambil jurugambar yang ini.
aku rasa gambar2 yang diambil cukup citarasa, berseni dan ada jalan cerita.
itu saja yang aku nak.
aku tak pandai posing2, so ambil gambar candid sudah!
hehe!!!!!


esok bakal abang ipar aku (abang kepada en alang) kahwin.
kena balek gelung pepuyu la gamaknya.
tak pasti lagi macam mana perancangan untuk esok.
ada banyak jemputan kawen untuk esok, tapi kena fokus pada satu majlis esok.
macam mana ek..hmmm....



selamat berhari weekend korang!
mmuuaahhh!!!!!

6 comments:

nur'ain said...

Salam jumaat...!

hepi wiken puteri ^_^
jangan lupa mengundi. hee

Intan and The Boys said...

nur'ain,
hepi wiken to u too!
tak daftar, so takleh ngundi.
huhuhu...
this will be very long wiken for me!

Ceera said...

eh, pengantin nie nak jalan2 plak.. duk umah sudah ye..

who i am? said...

ur rite!

tok janggut tu lebih ok...hasilnye very superb !!!

;)

flush said...

heheheh.. loncat2..
dpt aku jumpa waq minggu dpn..
hahahah.. aku sokka..

Intan and The Boys said...

ceera,
takleh la yang. abang ipar kawen, kena la pi kan. huhuhuhuuuu...

fealize,
hehe. terima kasih kerana menyokong saya. :)

flush,
sila loncat tinggi2 ya!!!
aku pon soka jugak!!!!!