Friday, February 22

external audit 2008

fuuhhhhh!!!!!!!!!

baru tgh hari, tapi, aku dah rasa lega bila alami sendiri audit ni. rasa best pon ada gak. sebab auditor bernama En. Ramli dari LRQA tu sangat la sporting, siap borak2 pasal kampung halaman, family-mily...



selalunya audit ni diorang audit proses dokumen dan company process. tapi, kali ni lain sket. diorang nak kami raise satu theme atau topik dan tumpukan pada topik tu jek. ini bermakna....

kerja aku jadi senang!

kerja diorang la yang susah!

wakakakakakkakakaka!!!!!!!!!!!!! (jahatnye aku gelakkan org tu. btw En.Ramli, you are the nicest man i've ever met. seriously!)


skarang ni pukul 12.15pm, dan aku sedang bersenang lenang update blog. En. Ramli tu berada di conference room siapkan report. cuma pukul 3pm nanti ada meeting dengan semua department rep. untuk dengar kuliah Quality dari En. Ramli tu.




sat2 gi, nak lunch ngan en alang. aku tgh happy sangat ni, kang ada yang tershopping lak. hehehehe..




ok korang, aku nak pi chatting jap. have a nice weekend u ols! :)

10 comments:

Ceera said...

ooooooo transfer keja kat orang lain eks..

nanonano said...

woohhh asal hepi jek ingt sopim ek?
bukan ingt sopim jek hepi meyh?
huhuhu
:D

flush said...

weiii.. aku kena audit ke tak ni..

cikakman said...

Ha aku terlibat gak ke.....no..no..i dont think so... hehe ni untung jdi hr ni ek hehehehe

dedalie said...

en ramli memang baik! kau pun baik. kau ngan en ramli sepadan..

*kedengaran dari jauh penerajang dari alang*

ahahahah

soping apa nyah?

Intan and The Boys said...

ceera,
tak transfer kerja, cuma keje auditor tu je la yang banyak sket dari mak. hehehehe...

nano,
eh? ye ke? hmmm..

flush,
takpon. tapi best kan dgr kuliah dari mr.ramli tu? hari2 dgr dia celoteh pon aku leh tahan tau!

cikak,
huhuhuhu...

dalie,
ko nak mampos! mati aku dikerjakan alang sat gi. tak soping pon. aku balek umah tido. hehehhe...

Qaseh Bidadari said...

dah lega ek?

semoga majlis nanti berjalan lancar ye!

sowi,mama maybe x dpt dtg...

ape2 pon tahniah ya!

me3n said...

cik intan. eheheh. ku da dapat kad jemputan hang. insyaAllah klu free ku pegi k. keje hang da jadi senang? skang boleh fokus kat keje kawin plak ;).

Intan and The Boys said...

mama,
ha'ah. dah rasa lega sket.
takpe mama, doa kesejahteraan kami ok?
terima kasih! :)

ad3ck,
hah. datang tau! :)

Mak Su said...

wah.... hepi-hepi trus rasa nak supping...nak joinlah