Friday, February 29

aku terpaksa!

nak tau satu criter?

huhuhuhuuuuuuuu.......

aku terpaksa jugak mengambil cuti semalam. oleh kerana keadaan dan orang memaksa aku.



begini criternya.

pagi2 smalam, aku dah bangun macam biasala kan. nak pi keje.
dah la malam tu aku takleh tido, sebab pikir macam2 perkara tentang persiapan kahwin, umah sewa..bla, bla, bla.

bila kuar bilik je, ibu cam dah bising2 pasal banyak keje2 kat umah tak settle.
jemputan tak berantar lagik.
camno?
cara ibu cakap tu macam buatkan aku rasa bersalah plak sebab pi keje, then tinggalkan dia ngan keje tak siap bertimbun2.
last2, aku pi ofis, isi borang cuti, mintak cuti sehari.

camtu jek.

satu hari suntuk aku uruskan umah, umah sewa dan barang2 hantaran.
sampaikan pagi ni bangun pon rasa cam tak bermaya.
tapi nak wat camne, datang keje jugak la kan. sebab dah tanggungjawab. hehehe...



skang ni, cuti tahun tinggal 13hari saje ye.

4 comments:

Qaseh Bidadari said...

memang mcm tulah sayang oii kalo nak kawen ni...

majlis ni sekali seumur hidup so seme bende kena buat dgn teliti...

mama harap semenya berjalan lancar...

Mak Su said...

nampak gayanyer, kena ler cari idea untuk cari mc ni... hmmmm

nanonano said...

hahaha...
xpe2 byk lg 12hr tu..
:D

nanti kn ade cuti bersalin..
lame tuuuuuuuu...
:p

Intan and The Boys said...

mama,
saya pon harap camtu jugak. :)

maksu,
tu la pasal.. huhuhuuuuu....

nano2,
13 hari la. heheh.
coti bersalin? kena usaha lebih sket nih. ;P