Friday, February 1

tak sehat

selama 2 hari sebelom ni aku amek mc.

sebab aku dari isnin haritu rasa pening2 lalat. pulaknya, selasa tu aku dah rasa maximum. pening+cirit-birit+batok2+selsema+panas dalam badan.

ha ko..ambik!

macam2 saket aku ada.

en alang la pengaruh2 aku soh amek mc. aku malas sebenarnya, memandangkan keje2 ofis berlambak2. sampaikan en alang merajuk kat aku, sebab aku taknak jaga kesihatan diri.



bukan taknak jaga, tapi dah rasa keje2 tu menunggu2. plaknya semua tu ada dateline. kalau suka2 keje tu lain criter la kan.
erobik pon dah 2 kali minggu ni aku skip. aku nak pi, tapi en alang halang. dia kata takde maknanya kalau niat hati nak kurus2, tapi sebenarnya tgh saket. aku kan tunang mithali, harusla dengar kata kan. hukhuk!



ekceli, semalam aku tak le dok melepak je kat umah. habis satu bilik aku punggah dan kemas, serta buang2 benda2 yang aku, iqa ngan zaza dok 'kumpul' sejak kitorang dok umah tuh. 3 beg plaktik itam aku buang. penat dowh! tapi badan rasa cergas jek lepas wat aktiviti tu. lega sket. tapi bila aku dah siap kemas2, selsema ngan pening datang balek. haaaiiihhhhhhhhhh! mak tak sanggup nyah!


semalam petang, umah aku dihiasi ngan kedatangan cik dalie. sambil tgk spa q (last episode), sambil minum air soya. hehehehe. puas la dok ngutuk2 setiap pelakon yang ada. seronok ada dalie nih, syok je dok komen2 pelakon2 yang ada, baju2 diorang pakai, pasal mekap...


plan untuk weekend ni, nak siapkan hiasan hantaran dan sambung cat umah sket.






korang nak tolong? meh la tolong2 cat, hias2 hantaran..meh la..
aku tgh tak larat nih...meh la ek?



cuba teka siapa kah gerangan jejaka ganteng ini..
korang layan je la ek?

11 comments:

Qaseh Bidadari said...

ok,tau awak sakit..jgn lupa makan ubat k!

who i am? said...

tibe2 je tukar link

rindu i tawww x dpt masuk ur blog

:D

Intan and The Boys said...

mama,
ok. roger mama! :)

fealize,
sori babe. memang tukar url link tu tetiba jek. hehehehehe. sori again!

Ceera said...

saya kenal2... alamak, namanye apa eks.. nyanyi seribu taun itu, dapat adiah tak teka2 nie, hehehe

jangan lupa makan ubat tau

RATNA RAHIM said...

hehe tangan keras sangat la nk tlg wat hantaran..pengsan tetamu tgk nnt... siapekah gerangan cowok ganteng ittew?

kurekure jage kesihatan tau..makan ubat...rehat cukup2...dgr ckp en alang tuh...okeh?

Pakcik & Makcik said...

jaga diri yer dik puteri.
kesihatan diri itu penting.
dengar nasihat cik abang tu :)

~ makcik ~

Intan and The Boys said...

ceera,
yaaa!!! btol tuh. namanya imran ajmain. ganteng kan? mak suka noks!
ok roger!

cik bawang,
takde maknanya tangan keras bagai. buat kek boleh jek. :P
ok cik bawang. akan ku habiskan makan obat2 itu.

makcik,
baiklah. sayang banget makcik kat saya ye. love u!

faridmw said...

salam..
semoga selepas ni sehat selalu....

aria ayumi said...

alahai. akk saket agi ke? cuba bwk berehat gak ye... nanti melarat lak saket akk.

ehem. sape yek laki tu... cam penah nampak... artis ke kak

dedalie said...

pls revisit the doctor if symptoms occur. nyah, selamat mengecat!

leez said...

jejaka tu...Imran Ajmain...lagu dia, yang sudah tu sudah, sayang..nangis tidak berlagu...

dan seribu tahun


Salamz :)