Thursday, April 5

akhirnya!

alhamdulillah, aku telah berjaya menyiapkan kerja yang dah seminggu tertangguh tu..cuma skang ni tgh get ready untuk tadah telinga dengar komen dari bos. (pada sesape yang blur, sila rujuk entri ini.)



nak dijadikan cerita, semalam aku bawak balek keje tu senyap2, (yela kan, harta company mana bleh bawak kuar!), then aku bangun kul 4 pagi untuk fikirkan apa patot aku tulis dalam report aku. kann aku dah kata dulu, aku agaknya memang kena bawak balek keje baru bleh siap..



habisla rumahtangga aku lepas ni..(hikhikhik..)

1 comment:

Anonymous said...

tak habisnya rumahtangga kalu wat balik keje opis ke rumah tu.... hehehe

tapi bahaya gak ek..nnt kalu dah kawin ..x kan nak bgn pagi2 tu.... baik tido je kan sbb masa tu dah ada org kat sblh..muahahaha...wat menda lain lg bagus berfaedah...