Monday, May 7

cuti-cuti pulau pangkor

haritu kan cuti lama..panjaaaannnggg...aku ngan sepupu2 aku pi la pangkor 3hb may aritu. saje mandi-manda je..tak wat ape pun. tour pulau pun dah rasa malas..sepupu2 aku ni ada yang tinggal kat sini, ada yang datang dari jb..penat gak la melayan kerenah sekor2 yang tak de rupa langsung macam bapak orang..haha!

masa pergi..excited gile siot..tgk muke sekor2 happy jek..tapi nanti tgk muke masa balek nanti..poyo jek!

gambar2 semasa sampai dan mandi-manda tak dapat nak disiarkan atas permintaan sepupu2 aku yang bertudung. so, cuma dapat bagi korang tgk gambar dah kemas2 nak balek..si kecik baju kuning tu namanya kimi. ha..tgk, dah garu2 kepala..namanya dah sampai masa nak tido la tu..haha!

baju pink tu kakak pada kimi, nama ciqah. sangat keletah..boleh dia tanya aku kenapa pokok kaler ijau? tak ke naya aku nak jawab tu? kalo aku cerita kitaran fotosintesis nanti bukannya dia faham..kan? diorang berdua ni anak pada sepupu aku yang baju kuning tu..

cepat, cepat kemas..hari nak ujan dah ni..haaa..nampak je macam nak ujan tapi setitik ujan pun takde. baju biru-putih tu sepupu aku, uda dan that girl tu wife dia..

cian kimi, penat giler, tido dari jeti pangkor sampai jeti lumut! yang ciqah plak tgh cakap ngan tok mak dia..tak reti penat budak sorang nih.

tgk..muka sekor2..dah kepenatan..ilang sume excited mula2 tadi. sampai je lumut, aku ngan alang terus rasa kebulur..

jeti pangkor..

pemandangan jeti yang amat mendamaikan..yela tu..pastu aku pening2 sampai 4 hari akibat naik feri..huhuhu..

5 comments:

dedalie said...

wah wah..syoknya cuti2 pangkor. ko mmg mabuk laut ek. hehe..kecian ko. aku pun (dulu2) tapi skang dah kurang.

Unknown said...

pangkor! best! best!

p/s -> tak penah pegi pangkor sebenornya. hehe

flush said...

pangkor x best la cik kema..
biasa je..
ehhh.. apa la aku ni, x promote tmpt sndiri plak..
intan!!..bila nak buat trip g airterjun allaga ni..
sbb ko la x jadi hr tu tau..
hehehehe

Intan and The Boys said...

dalie,
aku kecik2 je dulu mabuk laut, skang ni dah tak dah..tapi aritu entah la..maybe mabuk cameron tak abis lagik kot..

cik kema,
pangkor ok je..kalo nak ke sini, bagitau la kite ek?

flush,
air terjun allaga? jomla..aku x kesah..tapi haritu btul2 tak free..sedare datang la beb..

Anonymous said...

alamakkkkk!! nampak cam best siot pangkor nih... nanti ada free nak g wehh!! tapi bila aku ni free ekk... takpe masuk dlm perancangan je la... hahaha...

intan ni asyik pening2..mabuk2 je..bila dah kawen nnt camana la plak ek..