Thursday, May 31

Mohd Rizki Hazimi

masih ingat pada chiqah dan kimi anak kepada sepupu aku yang sangat keletah tu? mak diorang dah selamat melahirkan seorang lagi baby boy..MOHD RIZKI HAZIMI. Obviously sepupu aku tu minat sangat ngan sinetron Ratapan Anak Tiri. heheh..

chiqah dan kimi..sangat comel, tapi penat sangat nak melayan. suka sangat bertanya.


ain't he cute! comey sangat! aku tak habis2 asik cium dia je..tapi budak ni baik sangat, menguit pon tak..




ibu dan cucu barunye..


PERSIS MUTIARA


Biar kau tunduk bisu

Aku tahu

Gelora hatimu

Engkau mahu
Aku lafazkan rindu

Biar kau hanya diam

Aku selam

Jiwamu terdalam

Perasaan cintamu yang kau pendam

Kata paling terindah

Tak mungkin bisa ku ucapkan

Hakikat rasa yang ku rasakan

Pabila ku renung ke matamu

Terlihat ku hatimu kasih
Persis mutiara
Sinarmu mendamaikan

Pergolakan

Insan yang lelah mengembara

Tak terbilang kesan-kesan luka

Titis hujan airmata

Tenang sebentar pedih semula

Buatku rasa gentar

Membisikkan hasrat hati sebenar

Sekalipun engkau inginku lamar

Kasihku

lagu si milah ni dah terngiang-ngiang kat telinga aku sejak dia nyanyi masa final hari tu. heee..best kan lagu ni kawan2? Hmm..aku tak tunjuk pon ape yang aku beri pada alang masa anniversary haritu kan? Meh sini nak tunjuk..teheeeee...(giggle gatal..)


baju yang alang pakai tu la yang aku beri kat dia..plus ada satu hadiah misteri..(korang takleh tau..rahsia sx nih..huuuu). pic ni diambil masa dinner anniversary haritu. nampak tak muka aku dah macam mengah + ngantuk? tapi sebab nak jaga hati dia, aku controlkan jugak kantuk ku itu..huuu...



19 comments:

Intan and The Boys said...

huh..malas dah nak susun atur balik lirik lagu tu..tak cantik kan?

flush said...

aikkk.. ko 1st post comment..
ni x adil..
brp org dah anak sedara ko..
aku baru 4..

flush said...

aikkk.. ko 1st post comment..
ni x adil..
brp org dah anak sedara ko..
aku baru 4..

Intan and The Boys said...

hmm..ada ramai dah..tapi anak sepupu la..ada la dalam 20 orang. tapi yang ramai2 tu kat kampung muor. anak sedare sendirik takdek lagik..heh.

RATNA RAHIM said...

comeynyee~geram nk coooobit pipi die...

Intan and The Boys said...

heheh..sabor ye cik bawang..

psstt cik bawang, sape yang comey tu? anak sedare @ kite? huuuuu...

dedalie said...

kekure yang comel..hehe..amboi2..manja nya ngan cik abang..hehe

RATNA RAHIM said...

haha..kalo kurekure yang comey..kene la coooobiiiittt pipi kurekure...(cik bawang dah 3 minggu tak potong kuku..kuku ade la mcm pontianak wangi sundal tgh arie...ade berani?)

Titicaca said...

eii..aku rasa cam nak picit2 je pipi budak kenit itew!

Intan and The Boys said...

dalie,
dalam gambar je ala2 manja..kat luar asik bertekak je..heh..

cik bawang,
aduhhhhssss.....saket la pipi tembam ni..

titicaca,
comel kan budak2 tu? tapi tu la, tak larat nak layan kerenah sorang2. hyperactive!

Anonymous said...

salam kenal yer...

syok nya dapat anak sedara yg comel2 gitu..

Intan and The Boys said...

salam kenal aarin,

ehem..ehem..ada comel macam mak d=sedara dia tak? heheh..

Peej said...

mula2 baca nama baby tuh je..dah dapat agak..nih mesti obsessi sinetron..
skali mmg betul pun..

sx????apa tuh ye..

Intan and The Boys said...

hehehe..tapi nama rizki tu boleh buat doa, hari2 sebut, semakin banyak la rezeki yang masuk hendaknya..heee..

sx? shhhh....rahsia persekutuan nih..

Unknown said...

comei-comei!

meh sini! nak cubit pipi depa!

amcam moviethon? cerita apa jer?

Intan and The Boys said...

moviethon?

best..best..tapi orang ramai sangat cik kema..parking kete kena rebut2, tumbuk2 dulu baru bleh dapat..movie kitorang tgk citer shrek 3 ngan pirates of the carribean 3. citer pirates tu panjang sangat sampaikan kite bleh tertido about 15 minutes! hahaha!!!

flush said...

x patut betul.. lain la citer cintan, mmg patut la terlena..
ni action movie beb.. perang2 tgh laut.. korg ni mmg tau, patut ajak la aku.. sabtu tu aku freee je..

Intan and The Boys said...

la flush..

aritu kan aku dah tanya ko, ko kata pi perlis..mana aku tau ko dah balek sini sabtu tu..

bila2 kita pi picnic plak nak? cian ko..

Anonymous said...

comel bangat anak sepupu....hehehe..geram je rasa..

manja nye ngan boyfren ye... hehehe..nasib la intan ada boyfren dah..kalu x mau aku pun cubit2 pipi intan ni..( sori alang..gurau je)