Monday, May 14

karaoke...lalalala...

semalam aku pegi karaoke ngan alang. kat pusat latihan nyanyian merdu belakang billion seri manjung.



sangat-sangat puas hati, biarpun hanya menyanyikan 7 buah lagu. heee..sore tak sedap pun boleh melalak-lalak kat bilik sempit tu. lepas tension beb..boleh rasa kepala ringan je lepas menjerit-jerit tu. menyanyi ni bagai satu terapi bagi aku dan alang. dah tak ingat nyanyi lagu apa semalam..cuma ingat lagu last je..lagu my heart. hee..sebenarnya my heart tu saje je nak nyanyi..konon-konon berangan jadik macam ebi-mila..heee...






kepada kengkawan ku dalie, azim ngan ahyeop...tak lupa juga pada cik kema..moh le kite bernyanyi-nyanyian..i dah jatuh chenta nak menyanyi-nyanyi nih...



6 comments:

Anonymous said...

kekure,

nyanyi sket, nk dgr..hehe

wei antena aku dah patah seblah. mangkuk hayun tul.

Intan and The Boys said...

la..camne bleh patah dalie? ko yang ganas sangat kot..huahuahua..

nak pi beli lagi ke? wa xda hal..+

dedalie said...

ko tau la aku. lemah lembuts punya orang kan.
antena patah, kipas pecah.

takyah la.aku gam je. stil bleh pakai.maleh. hehe.

flush said...

aku suka la pmpuan af5 yg duet tu..
mila ke namanya?
ni la 1st time aku tgk af5 ni..
dah tak berminat mcm af dulu2 tu..

Intan and The Boys said...

dalie,
aku rasa kan, ko kena jauhkan diri dari segala barangan elektrik..elekronik xpe.

flush,
ha'ah..nama dia mila..aku suka banget sama budak kecik nih..comel, sore sedap lak tu..heee..

dalie & flush,
lunch?

Anonymous said...

ermm..minat karaoke nih...nasib masa dulu x de program bintang kecil tu ek..kalu x..mesti intan pun join skali...