Wednesday, July 18

jangan tinggalkan daku!

sayang...i nak ikot you pergi Moscow!!!!


ngeh..ngeh..please jangan bagitau kat alang ek. aku terlalu berkenankan Dr Sheikh Muszaphar dan Kapten Dr Faiz ini. alangkah indahnya sekiranya yang dipeluk mereka itu adalah aku..huahuahua...

saya nak jadik astronaut. ini adalah cita2 kawan kelas aku masa aku darjah 5. masa tu, astronaut pon aku tak tau ape kejadah pekerjaan masa tu. yang aku tahu, setiap tahun pekerjaan menjadi guru adalah pekerjaan faveret aku.

aku pernah menyatakan keinginan untuk menjadi penari professional semasa darjah 6 kepada cikgu kelas. pastu kena gelak ngan cikgu tu. terus aku batalkan keinginan.

bulan 8 tanggal 16 haribulan adalah hari jadi aku. (sila beri hadiah sekiranya anda seorang yang baik hati). bulan 8 tanggal 18 haribulan pula adalah tarikh pertunangan aku dengan en. alang. (sila datang ye, aku jemput korang nih).

buat masa nih aku sebok sket..jaga diri ya you ols!



18 comments:

Yours Truly ... XOXO said...

uu nak bertunang ke... bestnye ye... ;P teringat zaman mude mude dulu..thheehe ;P

13may said...

selamat selamat :)

Intan and The Boys said...

xoxo,
hee...i pon tak muda dah..dah tua2 gini bau ingat nak kawen..payah tul!

13may,
time kasih.. ;)

note: jemput datang umah ye!

RATNA RAHIM said...

isk mak mertua ngn bakal suami cik bawang lah kat dalam gamba tu..mhahahahha cik bawang pon nakkkkk mereka2 ini..mhahahaha


puterikurekureeeee~~~ nakkkkkkk ggg tgkkkkkkkkkkkk~~!!!!!! huwaaaa :(( hukhuk..hukhuk...tlg bukak webcam mase tunang tuh..kite tgk lintas langsung live dari umah kurekure...

TAHNIAH JUGAK BUAT KUREKURE NGN EN.ALANG...(oo ni lah big suprise yang die rasiekan dari dlu tu...hahah)

dedalie said...

kekure,
amboi..amboi..ko nak mencantas aku yek. mana boleh..mamat 2 org tu aku punya hehehe..

CONGRATS!!

semoga selamat segalanya.. :)

Intan and The Boys said...

cik bawang,

umah kite takdek internet connection la..camno?

rase macam artis glamer plak nak wat lintas langsung majlis pertunangan..over tau! hikhikhik...

dalie,
hehehe..nak cantas pon macam takleh jek. kang dah kena ikat ngan en.alang tu, mana lagik aku nak pi?

Peej said...

mmg sangat handsome dr syeikh muzaffar tuh..betul ke ade orang kate die tuh dulu bf kak helina..batch atas u..hmm..indah jeee..

nway,congratsss...wawawa..sudah bertunang ye..saya sudah mengagak..betul la..buat lintas langsung la..hahaha..xpun sile tepek gambar banyak2 kat blog ye..

DiaHarris said...

tahniah sbb nk bertunang..
well, pas besday u tu is my turn pulak...yeayy!!!

Mak Su said...

dalam sibuk pun sempat lagi berangan ya...

Unknown said...

puteri... i'm back!

email alamat pleaseeeee... ;)

Ceera said...

apa!!!!!!!!!!!!!!!
nak bertunang dah, wah... tahniah2 awak, saya tumpang suka...

nanti nak dekat besday, kasik tahu lagi sekali... leh wish, skang wish cam tak best plaks...

Intan and The Boys said...

peej,
hehehe..itula pasal..
kalau lintas langsung tu payah la sket, tapi kalau letak gambar tu, insya-Allah..

dia,
tak sangka kan kite bernaung bawah satu bintang..ngehngeh..(nak apa untuk brthday?)

maksu,
kalau la boleh dapat kan..

kema,
miss you so much!!!!! ;*

ceera,
ha..ye lah..
eh, awak tu bila lagik ngan mr.ciput? jangan tunggu lama2 tau! ;)

RATNA RAHIM said...

kekekke artis tak artis...nakkkk tgkkk~~~~~ huwaaaaaaa

Intan and The Boys said...

cik bwg,
jangan la cenggini...nanti kite post gambar ek? boleh ek?

Kemat said...

tahniah... jgn tunang lamer2..kawen cepat2...

TedungS said...

ada org bgtau yg dr tu minat kaum sejenis (yikes!!)

ntah btol ntah tidak. kalau btol melepas le kau khehkhe

aria ayumi said...

waaa nak ikot derang gaks!!! huhu

Intan and The Boys said...

kemat,
insyaAllah...

tedungs,
aku ada dengar gaks...tapi toksah la caye mende2 khurafat ni kan..

diya,
takleh!!!! ;)