Wednesday, July 25

mari makan chicken chop!

chicken chop di restoran uncle zam hanya rm6.00. besar ayam chop yang digoreng itu ada la dalam 2 kepal genggaman tanganku yang tembam ini. fries nya pulok ada la dalam 5-6 jalur dan coleslaw nya pulak ada la sbesar wang 50sen. untuk harga sebegitu rupa, kira ok laaa!!!

hikhik...tapi this type of menu tak termasuk dalam senarai good foods aku.

AKU NAK MAKAN TOMYAM YANG SEDAP!!!!!!!! (sangat kempunan)

hmm...aku perasan yang ada 'segelintir' dari kamu semua pembaca blog ku yang setia tertanya2 apakah yang terjadi pada lutut ku..sila klik di sini.


*ini lah rupa knee brace yang aku pakai skarang...cuma yang aku pakai ni kaler cream. tepi lutut tu ada 2 batang besi yang boleh dibengkokkan.


ok kengkawan, jaga diri yek.. nanti bila2 aku senang, aku hapdet lagik.

14 comments:

dedalie said...

kekure!!!
haha aku org first.

sedap jugak chicken chop tadi kan. fries 5 ketul hua hua hua!!

haa..sian kan cik kekure kita ni. aku dh tgk live lg knee brace ni.

Yours Truly ... XOXO said...

kat celah mane kedai tu...murahnye..klu kat umah i murah camtu, hari hari makan chicken chop! hehehehe ;P

Mak Su said...

jaga lutut baik2 ya... (takut plaks kot hang jadik transformer)

13may said...

peh! macam main tomoi ajer...sampai sakit sakit lutut..

hahha :D

aria ayumi said...

huhu lapo lah plak ase bile teringat chicken chop...

erk, dulu pun diya penah kene pakai mcm tu kak... huhu peristwa ngeri bile ingat lutut terseliuh ms form 1 dulu... sakit yg amat2...

flush said...

tak ajak aku punnnn..
sampai hati ko..

aku nak tgk jgk brace knee ko tu..
wakakaka..

Intan and The Boys said...

dalie,
ok la chic chop tuh..bleh tahan..aku tau ko kagum ngan knee brace aku nih..hehehehhh..

xoxo,
kat peghok ni ha...sebab tu murah...

maksu,
time kasih ye! :)

13may,
errr....agaknya kot! ;)

diya,
saket kan? sampai skang akak tak puas tido sebab asek terjaga je..saket....

flush,
bukan tanak ajak, tapi masa tu pon kete dah penoh..len kali ek!

Anonymous said...

amboi..cerita chicken chop pulak..
ada juga dengar kat uncle zam tu, tapi tak tahu nape asyik tak terpergi2 pun..nnt kita g sama2 nak tak kure2?

TedungS said...

eheh, pasni aku nk pi chop chicken terus masuk perut aku yg dh hilang 6-pack nya tu

me3n said...

mak hai murah nye chicken chop. restoran uncle zam mane neh beb?

Yours Truly ... XOXO said...

uihh mak aihh kat perakkk...hahahaha ;P

Intan and The Boys said...

aarin,
ok..takde masalah..ok jek! ;)

tedungs,
takkan la makan chic chop sampai ilang 6 pack ko..

ad3ck,
nih uncle zam kat manjung perak...kat kl pon ada kan?

xoxo,
ngehngeh...meh le sini...

DiaHarris said...

rm6 jer.. murah tu... tapi jauh mak aiii!!! ntah biler kala nak sampai kesana ek!

Ceera said...

murah la rm6 kan, tapi tak dapek la den nak kesana...

semoga cepat sembuh lututnya yaaaaaaa...