Friday, July 27

selamat hari isnin!

sabtu 2 minggu lepas, ada perlawanan bola sepak berhampiran rumah aku (padang astaka) di antara team perak dan ombak fc (team manjung). pada awalnya, aku malas juga nak pergi, tapi bila terkenangkan betapa comelnya muka alang memujuk mengajak pergi tengok bola, aku pon pergi jugak la...

wah..sampai2 je tempat duduk semua penuh, aku dengan pr yang cukup confident dan berani, menegur seorang pakcik, "abang, boleh ketepi sikit tak?". alang dah cubit2 pinggang aku, boleh plak aku panggil pakcik tu 'abang'. lepas je pakcik tu dengar aku panggil dia 'abang', terus je dia bagi tempat duduk...ngehngeh...

khalid jamlus alangkah hensemnya...gagah perkasa lagik. kalau la dapat berbaring di lengan nya yang mantap itu...alangkah bahagianya! masa suku pertama game, khalid main betul2 depan mata aku...aku pon mengambil kesempatan menatap setiap inci badannya..hihik...gatalnya!

ada 2-3 orang penonton yang seronok bersorak, memaki hamun, dan memuji2 serta berteriak2 pada pemain2 perak untuk mengambil gambar. aku suka bising2 dan riuh-rendah..rasa macam dalam stadium plak.

kami menonton perlawanan ini dalam keadaan hujan renyai2 dan awan berarak mendung. suasana yang agak sesuai untuk demam dan tak perlu ke ofis pada hari isnin. tapi, nak wat camne, imuniti badan ini terlalu kebal....(ececemak!!!)

sangat jeles pada cik dalie, punya kereta baru..cantek giler seh!!!

*note: wanita di atas bukan cik dalie, tujuan hiasan semata-mata...

cik dalie, nanti lunch kite naik singa cik dalie ek? ;) nama singa cik dalie ni rahman kan?

minggu ni agak sebok jugak...ada internal audit. hmmm...ada mana2 company korang yang nak pakai quality supervisor atau quality engineer tak? sila bagitau aku yek! :)

selamat hari isnin semua...

*aku tahu hari ini adalah isnin yang berbeza bagi cik dalie...ngehngehngeh...

77%How Addicted to Blogging Are You?

Miami Singles from Mingle2



*ditag oleh peeja. nampaknya, diriku ini bukanlah blogger tegar!

14 comments:

Sunan_Jati said...

disini sunan ingin mengucapkan slamat menyambut hari kemerdekaan.. errr

merdeka...!!!!!

ngehehhehe ....

RATNA RAHIM said...

i'm backkkkkkkk~~~ slamat ari isnin..slamat bekerja..dahdah..jgn dok temenung kat khalid jamlus tuh...iskisk..thehehehe

Peej said...

eh eh..sama la kite...77%..haha

sangat gatal...cakap pada en. alang...

Mak Su said...

ya, selamat, selamat....

Yours Truly ... XOXO said...

rajin juge dier tgk bola yea...ehehhe cube klu yg main bola tuh sumer tak hensem...ehheheeh ;P p/s kan best klu i pun dapat keter baru.,.. hehehe ;P

Intan and The Boys said...

sunan,
semangat merdeka ye...MERDEKA!

cik bawang,
lamanya pi sana...rindu sama kamu...

peej,
kite geng!!! ;)

maksu,
takot kena tag ke? saya tag maksu nih! ;)

xoxo,
kalau pemain bola tu x encem, i larikksss!!!!! teringin sangat nak kete baru..tapi kete yang ada nih pon baru setahun setengah pakai..huuu...

flush said...

huhu, khalid byk bulu..
geligeleman aku tgk..

bestkan dpt naik rahman..
tapi muka model tu ada ala2 muka dalie sikit la.. tang rambut tu, dalie kena bela sikit la..hahaha

Intan and The Boys said...

flush,
aku suker bulu banyak2 nih...boring2, bleh buat tocang..kahkahkah!

rahman sangat best! rambut dalie lagi cantek dari model tu tau!

dedalie said...

kekure,
heeee..dpt publisiti kat sini. hehehe
mekaceh.
kekure, rambut aku mcam singa gak ah..hahahaha

flush,
hahaha thx.model tu mcm aku ke? terpaksala belanja ni..hahahah..

Titicaca said...

"khalid jamlus alangkah hensemnya...gagah perkasa lagik. kalau la dapat berbaring di lengan nya yang mantap itu...alangkah bahagianya! "

tah kenapa aku rasa nak gelak je bila baca ayat itew.hahaha

Ceera said...

saya pun minat dengan khalidJamlus, hehe...

Intan and The Boys said...

titicaca,
nak gelak ek...gelak je la..

ceera,
heheh...kalau la dapat kan..

me3n said...

selamat ari rabu hehe. hehe. ku pong tak addicted ngat. 74%. lagi rendah dr hang per. ;p.

13may said...

oit! hang ni tengok bola atau tengok khalid jamlus???

hahha hahha