Thursday, December 13

baby....HAPPY BIRTHDAY!


Abang,

I woke up today thinking about you, just like everyday. But today’s a special day not only for me but for all the people that surround you and love you for you accomplish another year of your life and the first thing I did was to thank God for you. Yes, my love, it’s your birthday but the gift is mine, the fact that you exist is what really makes me happy and brings meaning to my life. On this special day I would like to tell you that all I wish for you is that you share this happiness.


All I want is to give you peace, tranquility, joy and “endless hugs, kisses and cuddles…”, I want all the best for you and that I may give you the best in me, all my love, my devotion to your happiness, my hand to hold on to, my comforting embrace warmest kisses. You can always count on me, not just today, but every single day, month, year… every single birthday from now on. You can always count on me because I love you and I want this love to withstand any difficulties we may have to face.


As I said in the beginning, it’s your birthday but the gift is mine. I’m the one who feels like the luckiest person in the world on this day when the world looks even more beautiful for today we celebrate another year in your life, and you’re one of the many wonders God has created.

A very tender kiss from
Your Ayang.



ok..ok..words kat atas tu bukan word aku. just copy-paste je. tapi aku suka kata2 tu. apa salahnya aku cilok kan?

heee........

hari ni birthday en.alang.


tgh malam smalam aku tunggu dia balek keje. dia keje shift malam minggu ni.

aku tunggu..dan tunggu.

kul 12am. aku call. dia tak jawab.

kul12.30am. aku call. dia jawab. tapi putus2. sebab keje dalam freezer. memang takdek line.

kul 1am. en alang call. kata dia balek lambat. sebab ayam2 tu kena masuk freezer. production lambat.

ok, aku tunggu. takpe. birthday dia pon. cian kat dia je.

at last, dia datang umah aku kul 2 am. cian sangat kat dia. muka dah kepenatan, nampak letih sangat.

kitorang lepak kat beranda. aku bagi dia minum air soya, dan lepas tu bawak kuar kek.

ala, kek kecik. mini. ada seketul lilin kat atas kek.

nyanyi2 lagu birthday, then dia buat wish. tiup lilin.

suap2 kek tu kat dia. sebab dia mati2 taknak makan. sebab dia dah letih sangat. tak larat.


PAGI NI,

aku pergi umah dia bawak 2 bungkus nasi jagung. breakfast dalam kereta ngan dia.

en alang tak putus2 cakap terima kasih. aku pulak rasa biasa2 je. mungkin sebab dia rasa hari ni hari special dia. malam ni nak bawak dia pi dinner. tapi tak tau lagi nak bertandang kat mana.



dalam pale otak ni tgh berkira2 mana aku nak bawak dia dinner. dia takleh kuar lama2. sebab rehat malam 1 jam je. hmmmmmmmm..........




selamat hari jadi sayang!mmuuuuaah! ;)

10 comments:

aria ayumi said...

birthday en alang ke rini? ngehh. hepi birthday utk die. muga sihat2 slalu :)

shasha said...

happy birthday to you..happy birthday to you..happy birthday to en alannngggg~~!!..happy birthday to you...yeahh..!!*tepuk tangan..hik hik hik..nak la kek jugak..penat nyanyi nih..

peej said...

happy birthday utk en. alang...bertuah badan...dapat layanan istimewa dpdp kure2..
saya birthday ben..buat bodo saje..

Mak Su said...

kita tumpang ucap happi besday gaks kat en alang tu.... dan all the best kat awak berdua

Anonymous said...

hepi besday to en.alang...hopefully hepi alwaze...

13may said...

Hepi besday untuk Mr. Alang..

dedalie said...

happy birthday alang! kem salam kat dia

Intan and The Boys said...

kalian,

thanx ya! akan ku sampaikan pada en alang. ;)

Ceera said...

sweetnya, happy besday kat en alang, moga hubungan uols sentiasa bahagia hendaknya...

jaga alang baik2 tau, hehe...

nanonano said...

slmt ari jd juge sayang.

eh !

errr...


larikkkkkkkkkkkk~

:p