Monday, December 17

cian kat en alang

pagi2 tadik aku kol en alang. ngan suara slow, antara dengar ngan tidak, dia bagitau dia tak sedap perut.

so, aku amek dia, pi ofis, tulis kehadiran, on pc, cabut bawak dia pi klinik.

doktor bagitau dia kena food poisoning. cian btul!



so, skang ni en alang kat umah dia. doktor bagi mc.

tgh hari ni aku ingat nak antar makanan kat dia. kesian btul dia. badan lemah jek. ;)



pagi tadi, lepas subuh, terus je family aku bertolak pi langkawi. ceh! awal2 lagi dah plan nak tinggalkan aku. buruk bebenor rupa.

so, skang ni aku stay kat umah sengsorang. haaaiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh.............



ada sesape sudi temankan aku kat umah? ;)

10 comments:

nanonano said...

lorhhh, awat kene tggl ni??
syg nk tgglkan en alang ke??
haishhh !

Ceera said...

sian alang... tapi takpe, dia ada tunang yang sangat amik berat tentang dia...

=P

Anonymous said...

kesian die..make sure makan ubat k!

Intan and The Boys said...

nano,
hamboi...
hang dah terkenan en alang ka?
hikhikhik!

ceera,
amek berat ke?
makan berat adala..
???????

mama,
ok! thanx ya!

CPI said...

eheheheh...bagusnyeeee...best ade tunang cmni

aria ayumi said...

hehe.. diya nak neman akk bleh? :D

muga2 en alang cepat sembuh... shian die... huk3 ;)

who i am? said...

meh...kite temankan...

leh main ps2 sesama..

ngeh18x....

Intan and The Boys said...

qaisara,
bagus ke? malu i....

diya,
meh..akak tungu tau!

fealize,
meh..meh...
;)

shasha said...

intan..meh datang penang..kite bawak awak jalan2...nak tak?

Intan and The Boys said...

shasha,
ala...kite maybe nak turun kl je. penang aritu dah pegi kan?
next time ya?