Tuesday, April 1

korang...

.......aku terpaksa cabut gigi hari ni. dua batang gigi bongsu atas.

takut oooooooooooo!!!!!!!!!

doakan aku ek. maybe aku akan mintak mc hari nih.

post2 yang lain akan ku update sejurus balek ke ofis. okeh?






semalam en alang demam kuat.

sebab tu aku cuti, jaga dia. cian aku tgk. wat apa2 pon tak lalu. huhuhuhu...





dah dua pagi (pagi hari ni dan semalam) aku bangun ngan perasaan loya2 dan pening kepala yang teramat.

adakah ini bermakna aku _________?

ohh...aku tak bersedia lagi!!!!

jeng jeng jeng!!!!!

14 comments:

nanonano said...

hamboi baru 2 mggu??
grrrr...
sbb tu en alang demam kot..
alahan..
aiyarkk..
hihihi :p

RATNA RAHIM said...

hahahahaha yeayyyyyyy~~~~~~~~~~~

hajarss said...

awk?? kalau btul, tahniah tau .. ehehe

Ceera said...

eeeee... takutnye nak cabut gigi, takpe.. dia letak bius tu.. pas cabut nanti gi mamam ice cream eks...

erk, takkan cepat sangat kot yang...

peej said...

pija rasa x la kak..
setau pija if betul preggie pun..simptom pening2 n loya2 tuh after few months baru ade.. 2 weeks is too early utk simptom2 tuh...
if x silap la..
cea..mcm pakar lak aku nih kan..

sbb rasanya pernah dgr mama cite ke..jonet..x ingat la..

Unknown said...

loya2? jeng jeng jenggggggggg :P

~ mizzAmy ~ said...

~ berita baik nie... maybe la kot en alang demam disebabkan u pregnant. :P ~

mylife said...

senyap jer nih? demam berdua duaan kah korunk? ahaks...

Unknown said...

hopefully cpt sembuh bg kedua2nya skali yer..
ni yg best klau dh kawen..ade org jaga..

nur'ain said...

err...ade baby ke?? Beshh!!

Mak Su said...

demam pantai chenang ker ni?

KeL@T said...

fuyoohhhh... kire ade bita baek la nih... hehehe... positif ka??? hahaha...

KeL@T said...

takan april fool kotttt... ngeeeeeeeee

me3n said...

haa? biau pembetulan? tak sampai sebulan lagi?? err no komen ehehehe. amacam gigi hang? ha hoheh he helom? holeh hahan hak? ;p.