Wednesday, April 16

sambutan semalam

ok.

semalam was really fun.





lepas balek dari ofis, aku terus ke rumah ibu, lepak2 kat sana. ajak zaza kuar, pi beli barang rumah sikit.

disebabkan aku makan malam kat rumah ibu, so automatically aku tak masak untuk en alang. lagipon, en alang balek dah tgh malam. sure dia pon tak nak makan banyak-banyak sangat.

aku kuar dari umah ibu jam 10pm selepas tonton sindarela. balek rumah, dan terkocoh-kocoh kemas rumah dan tutup semua lampu. hanya cahaya dari tv saje yang ada.





en alang balek jam 11pm. dia bukak2 je pintu, aku dah ready nyalakan lilin sebatang. aku pose baik punya tepi meja.

sebatang lilin mencerminkan sebulan sudah kami menikah. hehehe....









aku just hidangkan chocolate wafer dan air F&N berperisa warna hijau.







en alang masuk2 je rumah, dia terkejut sangat2. dia ingatkan aku dah tidor, sebab rumah gelap gulita. dia rasa terharu sangat, bertalu2 jugakla dapat kiss dari dia. hehehe....



kitorang borak-borak, kenangkan semula pertemuan pertama kami, gelak2, guling2...
it was really, really fun!
:)


and guess what?
malam itu aku dengan sengaja kenakan pakaian ini.... (sila lihat bawah)













tapi, takla aku pose baik punya macam akak cun kat atas ni. hehehehe....

lepas tu, apa yang terjadi, korang sendiri fikir la ye! ehem..!




puas la jugak dok gelak2 kenangkan peristiwa yang lalu. kalau takat kisses dari en alang, aku tak tau brape banyak dapat. tak terkira ok! hahahhaa...

matila korang, kena bayangkan aku dan en alang pulak kan? tak yah susah2 noks, buat bodo je. kalau dah malas dan meluat nak baca, tekan je tanda 'x' kat sudut kanan atas page korang ye. hehehe...





ntah bila aku nak masak sedap2 kat dia. aku rasa dapur skang ni cam kurang best. hmm....

22 comments:

peej said...

nak kawinnnn jugak..saya suke kinky2..haha

hajarss said...

awak, sronok nye kawen sbenanye kan. ehehe

aria ayumi said...

hehe. tergelak jap diya baca cite akk ni, adehhh romantik tol! :D

nanonano said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
syiokkknyeee..
jap2

*ngah bayangkan yu pkai cmtu,
smbil posing manje tepi meja bersama air ijau ngn coklet waffle tu*

ngeeeeeeeee :p

chik star said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[meraung cm nano gk]
nk kwinnnnnnn

wow mesti sepsi kan2??

Intan and The Boys said...

pija,
hehe...sila kawen cepat2 ye.
:)

hajarss,
kan? kan? ;)

diya,
romantik ke? ye ke?
:)

nanonano,
wuishhh...
siap bayangkan tuuu..hehehe..
jangan la..segan ai.
ai malu...

starstar,
sila kawen. :)
sepsi? yup! mestila..untuk suami tersayang...

~ mizzAmy ~ said...

~ tak puas hati tul sebab gambar baju tue tak kuar2. yg wafer, lilin semua tuh elok jer kuar.

bahagianya korang... amy doakan korang berbahgia sentiasa. cewah.. :P ~

Ceera said...

indahnye dengar orang kawin bercerita kan.. buat kita rasa nak kawin awal la..

wah, mesti cantik sangat awak malam semalam kan, hehehehe

zie said...

wah...tu dia

tangkap romantic siut

kepada kengkawan yang tak kwen lagik tuh, tu la kelebihan kawen.

halal and toyyiban.

haha...betul tak puteri kure-kure

me3n said...

orang baru kahwen mmg cenggini eh? *tak sabarnye nak kawen ahahaah*

IEKAN78 said...
This comment has been removed by the author.
IEKAN78 said...

wah3x...suka yer ko!!! aku yg dh lama kawen pon tak penah cengitu tau!!! dengan lilin2 bagai!! kalau blackout baru la terasa nk cucuh lilin tu...ni kena tiru style ko la plak....rasa romantik gitu. seblm tu kasi mkn jamu JMD siap2...sure seben pi opis duk teringat jer kisah semalam n tak sabar2 nk balik rumah!!!

RaFFLeSiA MeRaH said...

syoknyer suami isteri guling2 yerr....apepun tahniah, slmt hari ulangtahun perkahwinan yg ke sebulan...heheheh...

Intan and The Boys said...

mizzamy,
biasal tenet memang adakalanya sangat annoying.
terima kasih ek. :)

ceera,
memang indah pon. tapi part tanggungjawab tu yang cam payah sket.
ye cayang, sila kawen cepat2.

zie,
yup! halal dan toyyiba. hehhe...
besttttt!!!!!!!!

ad3ck,
ko nanti dah kwen, tauuu la...

iekan78,
sila goda suami anda setiap hari ye. supaya dia rasa special hari2. heeee........

rafflesia,
hehe..best tau kak! cuba la wat ngan hubby akak gak. ;)

applepie said...

hehhehe..wow..romantisnyer awak.. :)

TedungS said...

hahaha.. gomol jgn tk gomol cik kak

hehehe...

~ mizzAmy ~ said...

~ bila baca balik all the comments, membuatkan ku jua mahu kawin. *nie seriyes*. nak kawin jugak!!!!!! :P ~

flush said...

will my wife do the same thing???

Intan and The Boys said...

applepie,
hehe..ai malu...

tedungs,
aipp...!!!
:)

mizzamy,
sila cari jodoh cepat2. :)

flush,
huhu..tak taoooo...
but, bagi aku kalau isteri ko tak wat, apa salahna ko plak yang wat kan. give and take la bro...
:)

Mak Su said...

hihhi (aaa, errr...malu lah, nak pinjam baju tu boleh tak?)

Anonymous said...

hahah entry ni sy bc smbil gelak guling2 r..
tgh bygkn akk pakai bj cmtu..ahakkkk

Super Nia Hana said...

ehehehe..camner leh watashi tersengih malu2 sorang kt sini
*tp nk baca gak!!
aahahahah