Friday, September 7

errrrrrgggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!

kurekure, you have to do this.

kurekure, you have to do that.

kurekure, did you see the company objective in the pantry have'nt changed since last year? did you notice it?
duh! i notice it since i first came in this office!

kurekure, you have to organize and plan what you do. please.
hello..my brain can remember what you've said and what you didn't said!

kurekure, have you keep track the SOPs we discuss about?
camne nak keep track? orang yang sepatotnya buat keje tu asik wat keje lain jek. konon2 keje yang aku bagi tu tak penting kat dia. huh!


okeh, sume kat atas tu perkara2 yang buat aku malas nak datang keje hari2. tapi, sebabkan aku niat nak cari rejeki (sila baca dengan dialek jowo ye!), aku terima je apa2 pon tohmahan dan segala arahan yang dia bagi.

rasa annoyed skang nih. tapi sib baik ada kawan2 kerja yang sangat mengerti hati dan perasaan ku.

hey, my lutut and my belakang tak rasa sakit2 pon bangun pagi tadik. skang ni pon aku tak pakai knee brace tu, sebab sakit tu dah takdek. menakjubkan kan? aku confirm, ni mesti HL punya keje. thanx HL! (sambil tersenyum manja dan mengerdip2kan mata).



oopps! godaan di ofis pagi ni tak dapat ditahan. i wonder nape sume orang bawak makanan banyak sangat, macam ada pot luck party je. and aku dah TERmakan sekeping karipap dan sebijik cempedak goreng. abisla diet!!!


11 comments:

me3n said...

If our boss makes a mistake, it is a new idea.

If an employee makes a mistake, it is a mistake.

hehe.

flush said...

heheh.. hbs la diet ko
byk siut makanan hr ni.. tp aku jamah cekodok je.. pagi td aku dh bfast la.. ghugi2..

dedalie said...

aku yakin, herba life ko buat ko tak sakit lutut jugak. hehehe

tuh aa.byk siut nasik lemak. aku tak mkn jugak. diet2. tensen2.

Intan and The Boys said...

ad3ck,
itula pasal...

flush,
ngeh...banyak lagi tu nasik tu...

dalie,
itula..aku macam ala2 kagum gak pagi nih. slalunya, nak bangun pagi tu sangat la malas, ngan rasa sengal2 badan pastu lutut lak wat hal.

meh la naik atas. banyak nih nasi lemak...hehhhe....

Yours Truly ... XOXO said...

aiyohh...saye pun tader mood nak keje ini hari....dengan emam lagi...tdo kat umah syiok ooo.....
have a nive weekend cik kure-kure! ;P

Anonymous said...

minum tea mix banyak2! kasi tarik bende dah makan tu;)

Intan and The Boys said...

xoxo,
you too my dear! ;P

babe,
ye? okeh, starting tonite, akan perbanyakkan lagi minum tea mix tu. thanx!

Peej said...

keji kan godaan2 nih..masa x diet xde lak makan sedap2..nih masa diet..nampak macam makanan2 tuh menari2 je depan kite..heheh..

Zetty said...

takpe, byk2 bersabar la ye .. nak cari rezeki, kenalah terima seadanya segala cabaran tersebut .. laluilah hari2mu dgn ceria dan gumbiraaaa:)

faridmw said...

salam...

dakam kehudupan mesti ada cabaran...
tambah dibulan posa nanti pulak...

selamat menyambut bulan posa.. perbanyakkan ibadat kepada allah...

Intan and The Boys said...

peej,
memang pon. sangat la kejinya...
dah macam pose plak. kena tahan nafsu makan segala. tapi, dah masuk hari ke-6 ni, dah macam ala2 kebal dah..ngehngeh..

yatie,
hmm..tgh gumbira la nih! thanx ya!

faridmw,
itula..
harap2 hati ni tabah la dengan segala dugaan..amin..