Wednesday, September 12

maafkan diriku.

sempena kita nak menyambut bulan penuh mulia , RAMADHAN esok, aku dengan ini ingin;

MEMOHON KEMAAFAN DARI KORANG SEMUA PEMBACA2 BLOG AKU SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK, KENAL ATAU TIDAK, YANG LALU-LALANG SECARA TIDAK SENGAJA DAN SENGAJA KAT SINI, MANA LA TAHU AKU ADA TERSENTUH HATI SAPE2 YANG MEMBACA BLOG NI ATAU ADA TERASA HATI. MAAFKAN LAH HAMBA PACAL YANG HINA INI.

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YA! ;)


amacam? korang mesti dah tak sabar nak sambut pose kan? esok je dah, tak lama je lagik.

malam ni ada dinner ngan kawan2 kerja kilang ayam. sempena nak nyambut bulan pose ni. apa plan korang malam ni? pi tarawih tak? :)






12 comments:

Unknown said...

salam puteri,

selamat menyambut ramadhan.
kema pun nak minta maaf kalau ada salah silap atau terkasar bahasa ngan puteri.

jom terawikh mlm ni!

dedalie said...

kekure,
slmt berpuasa!! aku pun nak mintak maap tau..mak love you noks!! hehe

insyaAllah aku gi terawih. baru ada feel sket nak pose.

Zetty said...

salam ramadhan gak:) selamat berpuasa dan semoga kita sama2 dpt menambahkan ibadah di bulan mulia ini. Amin.

DiaHarris said...

SELAMAT BERPUASA BABE!!!

;P

RATNA RAHIM said...

slamat berpose...dan slamat membeli sekeping kad raye besar ade muzik utk cik bawang..whahahahaha

RATNA RAHIM said...

whahahahah..kk nak bagi dah ni..salin2...(jgn gelak bace alamt ni..dlu penah ade orang gelak..)

Ratna
205, International Residence Hall,
Hanyang University, Sageun-dong,
Seongdong-Gu,
Seoul, South Korea

yeayyyy yeayyyy kad raye yeayyyy yeayyy kad raye yeayyyy yeayyyy

Intan and The Boys said...

salaam cik kema yang comey,
jom! ;)

dalie yang sweet,
mak love u too noks! mmuuaahhh!

yatie yang lawa,
InsyaAllah...

dia yang jelita,
Selamat Berpuasa Babe! Muaah!

cik bawang yang ayu,
haah....macam ni la bagus..heh.
tunggu je la kedatangan kad ku yang tak seberapa ok? selamat berpuasa cik bwg! :)

Kemat said...

selamat menjalani ibadah puasa....

flush said...

kalo dah dinner mlm ni.. bila nye ko nak g terawih..

selamat berpuasa.. ko xde dosa dgn aku, tp aku dgn ko xtau la, minta maaf siap2 k..

faridmw said...

salam...

sama la kita..
selamat berpuasa..

Intan and The Boys said...

kemat,
sama la kita ek.

flush,
aku ingat boleh la bergegas2 ke masjid lepas tu..hampeh! tarawih sorang2 jek jawapnye..

faridmw,
samal la kita...hee...

me3n said...

sama2. selamat berpuase! ;).